17.2.13

is this right?

Is this right? 
if husband feed.
breast feeding. is wrong or right?
aourton ke pistan yani breast un ke jism ka ek aisa hissa hai jisko coomne gud-guda ne msalne choosne se ek khas lazzat mahsoos hoti hai. 
swal ye hai ke kya ek shohar apni biwi ke pistan yani breast ko choom sakta hai ?
ji, admi apni biwi ke pistan choom sakta hai munh me lekar bhi choos sakta hai lakin pistan munh me lene me is baat ka khas khyal rakhna hoga ke biwi ka doodh munh me jaakar halq me na jaye ye makroh tehreemi hai.

suhbat karna our biwi ke pistan choomna ye sab bate insani fitrat me hai khas tor se aaj ke dor me jahan har taraf behayai aam baat hai ladkiyan ban-sawar ke apna aadha nagga jism dikhati phirti hain, apne aapko saf pak rakhne ke liye zroori hai ke ek aadmi shadi kare our apni biwi se apni sex khwaish poori kare.

hazrat muhammad sallallahu alyhi wasallam ki ek hadees ka matlab kuch is tarha hai ke jab koi shaksh kisi ajnabi aurat ko dekhe our uska nafs uski tarf shaiq ho to woh apni biwi se suhbat karle isliye ke apni biwi se suhbat karna dil ke waswase ko door kardega.
uski biwi ke pas bhi wahi kuch hai jo doosri aurat ke pas hai.

ek khas baat ka khayl rakhe is tarha ki bate likhna padhna ilm hasil karne ke liye zroori hai in baton ko lekar behayai nahi phelana chaiye.
sex ki woh baaten jo miyan biwi akele me karte hain kisi ko btana jaiz nahi hai.
English language word for your vocabulary:-
Burton ke piston rani breast UN eke ism qua eke Lisa hiss hie Skopje commune Goodall NE Shalne choose tie e has Mazatlan mahouts hot ha swan 
ye hie ke ya wk Shara pain kiwi piston yang breast KO chum Sakha hie?
hi, admin pain kiwi kw piston chum Sakha hie mung me Karalee bi chews Sakha hie lain piston mung me lee
 me is bat a has all ho k kiwi

No comments:

Post a Comment